Subject: C-425/25 ja C-426/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>, "Kadri Lepikult - KA" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 09:24:17 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/385
Kohtuasja number: C-425/25 ja C-426/25
Vastuse kuup�ev: 08.09.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kahju h�vitamise n�ue; kartellikokkulepete s�lmimise keeld; 
kohaldatav �igus; lepinguv�line kahju
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 101; EMP lepingu artikkel 53; m��rus (E�) 
nr 864/2007

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8326

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium