Subject: C-441/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Aug 2025 00:12:45 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/372
Kohtuasja number: C-441/25
Vastuse kuup�ev: 02.09.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: autori�igused info�hiskonnas; isikliku kasutamise eesm�rkidel 
reprodutseerimise eest v�etava h�vitise s�steem; kirjastajatele tasu 
maksmine; reprodutseerimine isikliku kasutamise eesm�rgil; �iglase h�vitise 
maksmine reprodutseerimise eest
�iguslikud vormid: direktiiv 2001/29/E�; direktiiv (EL) 2019/790

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8313

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium