Subject: C-364/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 12:06:55 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/356
Kohtuasja number: C-364/25
Vastuse kuup�ev: 27.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kohtute s�ltumatus; �igus t�husale �iguskaitsevahendile ja 
�iglasele kohtulikule arutamisele
�iguslikud vormid: ELL artikkel 19; komisjoni otsus 2006/929/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8297

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium