Subject: C-416/25
From: <[email-masked]>
To: AKI Rahvusvahelise õiguse valdkond (RV) <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Aug 2025 11:46:04 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/355
Kohtuasja number: C-416/25
Vastuse kuup�ev: 27.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: andmesubjektide �igus tutvuda andmetega; isikuandmete kaitse; 
isikuandmete t��tlemine s��tegude t�kestamise, uurimise, avastamise ja nende 
eest vastutusele v�tmise eesm�rgil; mittevaralise kahju h�vitamine
�iguslikud vormid: direktiiv (EL) 2016/680; m��rus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8296

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium