Subject: C-458/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 12:52:14 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/348
Kohtuasja number: C-458/25
Vastuse kuup�ev: 26.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: avaliku sektori asutus; haldustrahv; isikuandmete kaitse; 
isikuandmete t��tlemine; tarbijale haridust andev, riigilt toetust saav vaba 
haridusasutus; trahvi kohaldamine
�iguslikud vormid: m��rus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8289

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium