Subject: C-437/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 12:17:04 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/346
Kohtuasja number: C-437/25
Vastuse kuup�ev: 26.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: haldustrahv; karistuse proportsionaalsus; s�idukite maksustamine 
maanteetaristute kasutamise eest; trahv s�idumeerikute kohta s�testatud 
�igusnormide rikkumise eest
�iguslikud vormid: direktiiv 1999/62/E�; ELL artikkel 5; m��rus (EL) 
165/2014; m��rus (E�) nr 216/2008; rakendusm��rus (EL) nr 646/2012

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8287

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium