Subject: C-412/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 11:08:31 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked],[email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/345
Kohtuasja number: C-412/25
Vastuse kuup�ev: 25.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: rahaliste vahendite ja majandusressursside k�lmutamine; Venemaa 
vastu suunatud piiravad meetmed seoses olukorraga Ukrainas; �igus t�husale 
�iguskaitsevahendile; �igusabiteenuste osutamine
�iguslikud vormid: EL p�hi�iguste harta artikkel 47; m��rus (EL) nr 
269/2014; otsus 2014/145/�VJP

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8286

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium