Subject: C-427/25
From: <[email-masked]>
To: AKI Rahvusvahelise õiguse valdkond (RV) <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Jul 2025 12:16:41 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/338
Kohtuasja number: C-427/25
Vastuse kuup�ev: 14.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eraelu puutumatuse kaitse elektroonilise side sektoris; 
isikuandmete kaitse; isikuandmete t��tlemine; juurdep��s isikuandmetele; 
kriminaalmenetluses elektrooniliste t�endite hankimine ja s�ilitamine; 
logiandmed
�iguslikud vormid: direktiiv 2002/58/E�; direktiiv 2009/136/E�; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 11; EL p�hi�iguste harta artikkel 52; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 7; EL p�hi�iguste harta artikkel 8; m��rus (EL) 
2023/1543

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8279

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium