Subject: C-285/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>, "Kadri Lepikult - KA" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 17:19:21 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/336
Kohtuasja number: C-285/25
Vastuse kuup�ev: 13.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: aegumist�htaeg; direktiivi m�ju enne �lev�tmise t�htaega; 
direktiivi tagasiulatuvus; hagi esitamise t�htaeg; konkurentsi�iguse 
rikkumine; konkurentsi�igusega seotud kahju h�vitamise n�ue; �igusnormid 
hagi esitamise t�htaegade kohta
�iguslikud vormid: direktiiv 2014/104/EL; ELTL artikkel 101

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8277

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium