Subject: Webdesktop: Selgitustaotluse edastamine
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 16:35:01 +0300

Reg. number: 4-4/4344-3
Reg. kuupäev: 29.07.2025
Sisu: Vastavalt MSVS § 5 lõikele 3 edastab Välisministeerium 
selgitustaotluse vastamiseks Justiits- ja Digiministeeriumile, milles
Advokaadibüroo Cobalt palub selgitada riist- või tarkvara kasutusloa Eesti 
siseriikliku regulatsiooni ja selle seotust Euroopa Liidu õigusega.

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.