Subject: FW: Tagatis
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Liivia Gussarova" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 09:08:04 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

From: Ar <[email-masked]>
Sent: Monday, May 12, 2025 1:57 PM
To: Justiits- ja Digiministeerium <[email-masked]>
Subject: Tagatis

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Seoses maakohtu määruse alusel tasutavate tagatistega hagi tagamisel, antud 
küsimuse puhul on tasutud tagatis hagi tagamiselt, maakohus on selle 
kohtumäärusega otsustanud tagastada hagejale TsMS § 391 lg 2 alusel. Tagatis 
oli tasutud Rahandusministeeriumi kontole.

Küsimus, et määruse jõustumisel millega on otsustatud tagatis tagastada 
hagejale, siis millisel riiklikul asutusel tekib kohustus antud tagatis 
tagastada ?

Samuti kui mingil põhjusel tagatist ei tagastata jõustunud kohtumääruse 
alusel, siis kes on sellisel juhul võlgnik VÕS tähenduses ehk kelle vastu 
nõue suunata mh täitemenetluses ?

Lugupidamisega

Arturo