Subject: C-407/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Jul 2025 14:37:13 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/329
Kohtuasja number: C-407/25
Vastuse kuup�ev: 11.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: Euroopa Prokuratuur; evokatsiooni�igus; kuritegu; p�dev asutus; 
p�devuse teostamine; teavitamiskohustus
�iguslikud vormid: m��rus (EL) 2017/1939

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8270

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium