Subject: C-358/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 15:10:03 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/322
Kohtuasja number: C-358/25
Vastuse kuup�ev: 07.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: digitaalsete vahendite ja menetluste kasutamise laiendamine ja 
ajakohastamine �ri�hingu�iguses; �ri�hingu�igus; �igus t�husale 
�iguskaitsevahendile; andmete ajakohastamine
�iguslikud vormid: direktiiv (EL) 2017/1132; direktiiv (EL) 2025/25; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 47

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8263

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium