Subject: E-9/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 14:33:31 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/320
Kohtuasja number: E-9/25
Vastuse kuup�ev: 07.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: aegumist�htaeg; finantsteenused; intressin�ue; intressin�uete 
aegumine; investeerimisteenus
�iguslikud vormid: direktiiv 2002/83/E�; direktiiv 2006/73/E�; direktiiv 
2009/138/E�; direktiiv 90/619/EM�; direktiiv 93/13/EM�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8261

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium