Subject: C-352/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 14:01:37 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/319
Kohtuasja number: C-352/25
Vastuse kuup�ev: 07.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eba�iglased tingimused tarbijalepingutes; intressim��rad; 
lepingutingimused; tarbijakrediidilepingud
�iguslikud vormid: direktiiv 93/13/EM�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8260

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium