Subject: C-392/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 14:09:43 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/312
Kohtuasja number: C-392/25
Vastuse kuup�ev: 05.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kaubam�rgi kehtetuks tunnistamine; kaubam�rgi �iguse rikkumine; 
�henduse kaubam�rk
�iguslikud vormid: EL p�hi�iguste harta artikkel 17; EL p�hi�iguste harta 
artikkel 41; EL p�hi�iguste harta artikkel 47; m��rus (EL) 2017/1001

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8253

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium