Subject: C-318/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 13:58:38 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/311
Kohtuasja number: C-318/25
Vastuse kuup�ev: 05.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eelotsusetaotluse esitamist takistavad siseriiklikud 
menetlusnormid
�iguslikud vormid: ELL artikkel 19; EL p�hi�iguste harta artikkel 47; ELTL 
artikkel 267

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8252

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium