Subject: C-342/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 09:35:01 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/304
Kohtuasja number: C-342/25
Vastuse kuup�ev: 28.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eraelu puutumatus; kriminaalasi; t�endite kogumine; �igus 
t�husale �iguskaitsevahendile
�iguslikud vormid: direktiiv 2012/13/EL; ELL artikkel 19; EL p�hi�iguste 
harta artikkel 47

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8245

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium