Subject: C-357/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>, "Kadri Lepikult - KA" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 20:00:10 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/301
Kohtuasja number: C-357/25
Vastuse kuup�ev: 24.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eeskirjade rikkumise tuvastamine; koosk�lastatud tegevus; 
�henduse konkurentsieeskirjade rikkumine
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 101

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8242

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium