Subject: C-337/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Jul 2025 13:38:02 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/286
Kohtuasja number: C-337/25
Vastuse kuup�ev: 17.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: asutamisvabadus; kaalutlus�igus; konkurents; p�dev asutus; 
sadamateenuse osutamine ja sadamate finantsl�bipaistvus; teenuste osutamise 
vabadus
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 106; ELTL artikkel 49; ELTL artikkel 56; 
m��rus (EL) 2017/352

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8227

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium