Subject: Webdesktop: Veneetsia komisjoni Eesti liikme ja asendusliikme ametiaja lõppemine
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Rein Oidekivi - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 09:50:01 +0300

Reg. number: 14-6/21
Reg. kuupäev: 24.06.2025
Sisu: Eesti riigi poolt nimetatud liikme Lauri Mälksoo ja asendusliikme 
Oliver Kaski ametiaeg lõpeb 13. septembril 2025.
Komisjoni sujuva toimimise tagamiseks palutakse teavitada niipea kui 
võimalik Eesti ametiasutuste otsusest ametisolev liige ja asendusliige 
uuesti ametisse nimetada või nad asendada ning viimasel juhul edastada uue 
liikme ja asendusliikme nimi, aadress ja töökeel.

-- 
Keiu Saral
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.