Subject: C-326/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 13:11:15 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/280
Kohtuasja number: C-326/25
Vastuse kuup�ev: 16.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: haldus- ja/v�i kohtumenetluses osalemise �igus; hoiatusteade; 
p�hi�iguste kaitse; Schengeni infos�steem; vara �leandmine; �igus omandile; 
�igus t�husale kohtulikule kaitsele
�iguslikud vormid: EL p�hi�iguste harta artikkel 17; EL p�hi�iguste harta 
artikkel 47; n�ukogu otsus 2007/533/JSK

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8221

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium