Subject: C-324/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>, "Kadri Lepikult - KA" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 17:17:58 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/275
Kohtuasja number: C-324/25
Vastuse kuup�ev: 14.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: Covid-19 epideemia; konkurentsi piirav kokkulepe; spordiga seotud 
teenused; t��tasu; v��ramatu j�ud
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 101; ELTL artikkel 165

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8216

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium