Subject: C-330/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 16:27:52 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/279
Kohtuasja number: C-330/25
Vastuse kuup�ev: 15.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: avalikkuse juurdep��s keskkonnateabele; keskkonnateabe 
avalikustamise kohustus; keskkonnateabe taotlus; keskkonnateave; m�iste 
"riigiasutus"; �igus t�husale �iguskaitsevahendile ja �iglasele kohtulikule 
arutamisele
�iguslikud vormid: �rhusi konventsioon; direktiiv 2003/4/E�; direktiiv (EL) 
2019/1024; EL p�hi�iguste harta artikkel 47; otsus 2005/370/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8220

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium