Subject: C-321/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 16:20:21 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/272
Kohtuasja number: C-321/25
Vastuse kuup�ev: 14.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: aegumist�htaeg; finantshuve kahjustavad pettused; karistuse 
m��ramine; kuritegelik �hendus; kuritegu; menetluse algatamine; 
organiseeritud kuritegevus
�iguslikud vormid: direktiiv 2017/1371/EL; ELTL artikkel 325; Euroopa 
�henduste finantshuvide kaitse konventsioon; raamotsus 2008/841/JSK

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8213

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium