Subject: C-323/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 16:47:31 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/274
Kohtuasja number: C-323/25
Vastuse kuup�ev: 14.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eba�iglased tingimused tarbijalepingutes; kindlustuskaitse; 
kindlustuskaitse alt v�ljaarvamine; kindlustuslepingud; kohustuslik 
liikluskindlustus; m�iste "selge ja arusaadav" tingimus
�iguslikud vormid: direktiiv 93/13/EM�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8215

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium