Subject: Huvide deklaratsiooni esitamine
From: "Maire Kivistu" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 11:31:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Minul on kohustus jälgida huvide deklaratsioonide esitamise tähtajast
kinnipidamist. Volikogu liikme avalduse alusel on alates 20.08.24 peatatud
tema volikogu liikme volitused ja ta ei ole nõus deklaratsiooni esitama.
Maksu- ja Tolliameti deklarantide lehel ei leia ma kohta kus oleks
võimalik näidata volikogu liikme volituste peatumist, on ainult
ametikohalt lahkumine. Siit minu küsimused: kui volikogu liikme volitused
on peatatud, siis kas tal on huvide deklaratsiooni esitamise kohustus või
mitte ja kui kaua? Kui volikogu liikme volitused on peatatud, kas pean ta
märkima ametikohalt lahkunuks?

Lugupidamisega

Maire Kivistu

vallasekretäri abi

Jõelähtme Vallavalitsus

telefon 53007190