Subject: C-317/25
From: <[email-masked]>
To: AKI Rahvusvahelise õiguse valdkond (RV) <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 07:20:27 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/268
Kohtuasja number: C-317/25
Vastuse kuup�ev: 14.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eraelu puutumatuse kaitse elektroonilise side sektoris; 
isikuandmete kaitse; isikuandmete kogumine ja kasutamine; 
turunduspakkumised; andmesubjekti n�usolek
�iguslikud vormid: direktiiv 2002/58/E�; m��rus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8209

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium