Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0677 - "Mootorsõidukimaksu seaduse muutmise seaduse eelnõu (677 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 14:35:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0677 - Mootorsõidukimaksu seaduse muutmise 
seaduse eelnõu (677 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 18.6.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 03.07.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/31468b26-14a1-4c8f-a6f6-8270e420e6e4
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/31468b26-14a1-4c8f-a6f6-8270e420e6e4?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main