Subject: Elatiskalkulaator
From: Heleen Jääger - VMK <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jun 2025 10:34:36 +0300

Tere!

Olen Viru Maakohtu kohtunik ja kirjutan seoses elatiskalkulaatori 
tööriistaga.

Kui hagejad nõuavad miinimumelatist, paneme kohtute infosüsteemi õiendina 
elatiskalkulaatori väljavõtte, et elatise kujunemine oleks lihtsalt 
jälgitav. Seni kasutasime selleks GoFullPage laiendust, mida varasem IT-juht 
soovitas. Eelmisel nädalal läksid kohtud üle uuele arvutitöökohale, mis 
tähendas, et seni kasutatud ja tööd lihtsustanud tööriistad ei olnud enam 
kättesaadavad. Varem kasutatud laiendus on IT-abi sõnul tasuline.  Muude 
lehekülgede (nt rahvastikuregistri) puhul aitab hädast välja kuvatõmmise 
tegemine ja kogu lehe jäädvustamine (brauseris Ctrl + Shift + S -> kogu lehe 
jäädvustamine). Elatiskalkulaator ei võimalda aga kogu lehte jäädvustada. 
Jäädvustatakse üksnes seda osa, mis on ekraanil parajasti nähtav (lisan 
manusesse näite). Tundub, et tegemist on veebilehekülje ehituse küsimusega. 
Kas elatiskalkulaatori tööriista oleks võimalik ehitada nii, et sellest 
saaks teha kogu lehte jäädvustavat kuvatõmmist?

Vastust ootama jäädes.

Heleen Jääger
kohtunik
[email-masked]