Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0685 - "Maksurahu kehtestamise seaduse eelnõu (680 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 14:33:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0685 - Maksurahu kehtestamise seaduse eelnõu 
(680 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 20.6.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 10.07.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/b63e0a6e-2714-4761-a04a-304921ba900b
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/b63e0a6e-2714-4761-a04a-304921ba900b?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main