Subject: Webdesktop: Designation of notifying authorities under Regulation (EU) 2024/2847 on horizontal cybersecurity requirements for products with digital elements
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 11:40:01 +0300

Tere

Edastame nimetamise soovi.

Reg. number: 14-4/553
Reg. kuupäev: 17.06.2025
Sisu: Designation of notifying authorities under Regulation (EU) 2024/2847 
on horizontal cybersecurity requirements for products with digital elements;
Teavitavate asutuste määramine vastavalt Euroopa Parlamendi ja nõukogu 
määrusele (EL) 2024/2847, mis käsitleb digielemente sisaldavate toodete 
küberturvalisuse horisontaalseid nõudeid ja millega muudetakse määrusi (EL) 
nr 168/2013 ja (EL) 2019/1020 ning direktiivi (EL) 2020/1828 (küberkerksuse
määrus)

Parimat

Raili Lillemets
Sekretär
Eesti alaline esindus Euroopa Liidu juures