Subject: FW: [seirekomisjon2021] [EIS] Eelnõu kooskõlastamine: : MKM/23-1507 - "Noorte, kes ei õpi ega tööta, ja tervise tõttu tööturul haavatavamas olukorras olevate inimeste tööturul toetamine"
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 14:25:02 +0300

-----Original Message-----
From: [email-masked] 
<[email-masked]> On Behalf Of eis
Sent: Wednesday, June 18, 2025 12:39 PM
To: Seirekomisjon2021 - RAM <[email-masked]>
Subject: [seirekomisjon2021] [EIS] Eelnõu kooskõlastamine: : MKM/23-1507 - 
"Noorte, kes ei õpi ega tööta, ja tervise tõttu tööturul haavatavamas 
olukorras olevate inimeste tööturul toetamine"

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on algatatud kooskõlastamine.
Eelnõu toimik: MKM/23-1507 - Noorte, kes ei õpi ega tööta, ja tervise tõttu 
tööturul haavatavamas olukorras olevate inimeste tööturul toetamine

Kohustuslikud kooskõlastajad: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium; 
Rahandusministeerium; Kliimaministeerium
Kooskõlastajad:
Arvamuse andjad:

Kooskõlastamise tähtaeg: 11.07.2025 23:59

Kooskõlastatavad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d8e5be12-a638-4cd2-9928-de2ad63fcde6
Link kooskõlastamise etapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d8e5be12-a638-4cd2-9928-de2ad63fcde6?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main