Subject: Webdesktop: Eesti vastu algatatud rikkumismenetluste lõpetamine
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Kristiina Krause - JUSTDIGI" <[email-masked]>,Martin Jõgi - JUSTDIGI <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 13:35:02 +0300

Reg. number: 15.3-4/3790-1
Reg. kuupäev: 18.06.2025

Tere

Annan teada, et Euroopa Komisjon võttis 18.06.2025 vastu otsuse lõpetada 
Eesti suhtes järgmised rikkumismenetlused:

1. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2021/1883, 20. oktoober 
2021, mis käsitleb kolmandate riikide kodanike kõrget kvalifikatsiooni 
nõudva töö eesmärgil riiki sisenemist ja seal elamise tingimusi ja millega 
tunnistatakse kehtetuks nõukogu direktiiv 2009/50/EÜ (rikkumismenetlus 
2024/0034, mitteõigeaegne ülevõtmine);

2. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2019/1937, 23. oktoober 
2019, liidu õiguse rikkumisest teavitavate isikute kaitse kohta 
(rikkumismenetlus 2024/0033, mitteõigeaegne ülevõtmine);

3. Komisjoni delegeeritud direktiiv (EL) 2024/846, 14. märts 2024, millega 
muudetakse Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiivi 2006/22/EÜ (mis käsitleb 
määruste (EÜ) nr 561/2006 ja (EL) nr 165/2014 ning direktiivi 2002/15/EÜ 
rakendamise miinimumtingimusi) autovedudega seotud sotsiaalõigusnormide osas 
(rikkumismenetlus 2025/0131, mitteõigeaegne ülevõtmine).

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
Välisministeerium
[email-masked]