Subject: C-209/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 12:20:53 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/188
Kohtuasja number: C-209/25
Vastuse kuup�ev: 19.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: hilinenud maksmisega v�itlemine �ritehingute puhul; h�vitis; 
kulude h�vitamise n�ue; viivise ja sissen�udmiskulude n�ude�igus
�iguslikud vormid: direktiiv 2011/7/EL

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8129

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium