Subject: C-313/25 (PPU)
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 13:52:19 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/202
Kohtuasja number: C-313/25 (PPU)
Vastuse kuup�ev: 17.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kinnipidamise �igusp�rasus; kinnipidamismeede; kohtuliku 
kontrolli ulatus; kolmanda riigi kodanik; liikmesriigis ebaseaduslikult 
viibiva kolmanda riigi kodaniku tagasisaatmine; tagasi- ja v�ljasaatmise 
lubamatuse p�him�te; tagasisaatmisotsus
�iguslikud vormid: direktiiv 2008/115/E�; EL p�hi�iguste harta artikkel 19; 
EL p�hi�iguste harta artikkel 24; EL p�hi�iguste harta artikkel 47; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 6; EL p�hi�iguste harta artikkel 7

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8143

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium