Subject: C-244/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jun 2025 16:51:20 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/247
Kohtuasja number: C-244/25
Vastuse kuup�ev: 23.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: EL �iguse �limuslikkus; kohtuliku kontrolli ulatus; 
t�histamismenetlus; vahekohtuotsus; vahekohtuotsuse l�bivaatamine; �henduse 
konkurentsieeskirjade rikkumine
�iguslikud vormid: ELL artikkel 19; EL p�hi�iguste harta artikkel 47; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 51; ELTL artikkel 101

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8188

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium