Subject: C-259/25 kuni C-262/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 11:27:41 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/245
Kohtuasja number: C-259/25 kuni C-262/25
Vastuse kuup�ev: 20.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: aegumist�htaja alguse m��ramine; eba�iglased tingimused 
tarbijalepingutes; h�poteeklaenuleping; lepingu t�hisus; n�uete 
aegumist�htaeg; summade tagasimaksmine; tarbija ja panga vaheline 
laenuleping
�iguslikud vormid: direktiiv 93/13/EM�; EL p�hi�iguste harta artikkel 47

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8186

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium