Subject: C-298/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 14:12:30 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/241
Kohtuasja number: C-298/25
Vastuse kuup�ev: 19.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kahju h�vitamise hagi; kohaldatav �igus; lepinguliste v�lasuhete 
suhtes kohaldatav �igus; lepinguv�liste v�lasuhete suhtes kohaldatav �igus; 
v�ljakujunenud �risuhete l�petamisest tuleneva kahju h�vitamise n�ue
�iguslikud vormid: 1980. aasta lepinguliste kohustuste suhtes kohaldatava 
�iguse Rooma konventsioon; m��rus (E�) nr 864/2007

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8182

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium