Subject: C-277/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Jun 2025 12:40:34 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/238
Kohtuasja number: C-277/25
Vastuse kuup�ev: 18.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kahjuh�vitise saamise �igus; kolmas isik; lepingu t�hisuse 
tuvastamine; liiklus�nnetuse tagaj�rjel tekkinud kahju h�vitamine; 
mootors�idukite kasutamise tsiviilvastutuskindlustus; n�ude loovutamine 
kolmandale isikule; �igus esitada hagi kahju tekitamise eest vastutava isiku 
kindlustusandja vastu
�iguslikud vormid: direktiiv 2009/103/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8179

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium