Subject: C-292/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 16:45:39 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/236
Kohtuasja number: C-292/25
Vastuse kuup�ev: 17.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: maksej�uetusmenetlus; n�ude tunnustamine; rahvusvaheline 
kohtualluvus; teises liikmesriigis sama eseme ja alusega algatatud menetlus
�iguslikud vormid: m��rus (EL) 2015/848

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8177

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium