Subject: C-256/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 12:26:47 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/233
Kohtuasja number: C-256/25
Vastuse kuup�ev: 10.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eba�iglased tingimused tarbijalepingutes; kulude h�vitamise n�ue; 
k�rgema siseriikliku kohtu erinev t�lgendus; maksek�sumenetlus; 
tarbijakrediidilepingud; teade v�lasumma tasumise n�ude kohta
�iguslikud vormid: direktiiv 2008/48/E�; direktiiv 93/13/EM�; ELL artikkel 
19

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8174

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium