Subject: Fwd: Kiri Registreerimise number: 8-1/4266-1.
From: Vabaerakond Aru Pähe <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 10:26:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan teile Vabaerakond Aru Pähe vastuse ja seisukohad küsitule.

Parimat
Märt Meesak
Vabaerakond Aru Pähe esimees
56616199
www.vabaerakond.ee

---------- Forwarded Message ----------
From: [email-masked]
Date: Wednesday, 14. May 2025 at 16:45
Subject: Kiri
To: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>, Erakondade 
rahastamise järelevalve komisjon <[email-masked]>, Riigi Valimisteenistus 
<[email-masked]>, Turundajate Liit <[email-masked]>, 
Vabaühenduste Liit <[email-masked]>, Eesti Tarbijakaitse Liit 
<[email-masked]>, Eesti E-kaubanduse Liit 
<[email-masked]>, Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni 
Liit <[email-masked]>, Eesti Välimeediaettevõtete Liit 
<[email-masked]>, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda 
<[email-masked]>, Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon 
<[email-masked]>, Eesti Konservatiivne Rahvaerakond <[email-masked]>, Eesti 
Reformierakond <[email-masked]>, ISAMAA Erakond <[email-masked]>, Erakond 
Eestimaa Rohelised <[email-masked]>, Sotsiaaldemokraatlik Erakond 
<[email-masked]>, Keskerakond <[email-masked]>, Erakond 
Eesti 200 <[email-masked]>, Eesti Meediaagentuuride Liit 
<[email-masked]>, MTÜ Teenusmajanduse Koda <[email-masked]>, MTÜ 
Eesti Ringhäälingute Liit <[email-masked]>, Eesti 
Meediaettevõtete Liit (EML) <[email-masked]>, Eesti 
Rahvusringhääling <[email-masked]>, Eesti Andmekaitse Liit 
<[email-masked]>, MTÜ Korruptsioonivaba Eesti 
<[email-masked]>, TalTech <[email-masked]>, Tallinna Ülikool 
<[email-masked]>, Tallinna Ülikool Balti filmi, meedia ja kunstide instituut 
<[email-masked]>, TalTech Ragnar Nurkse instituut <[email-masked]>, Tartu 
Ülikool Johan Skytte instituut <[email-masked]>, EESTIMAA ÜHENDATUD 
VASAKPARTEI <[email-masked]>, Eesti Rahvuslased ja Konservatiivid 
<[email-masked]>, Eesti Vabaduspartei - Põllumeeste Kogu 
<[email-masked]>, KOOS organisatsioon osutab suveräänsusele 
<[email-masked]>, Vabaerakond Aru Pähe <[email-masked]>, Rahva Ühtsuse 
Erakond <[email-masked]>, Erakond Parempoolsed <[email-masked]>

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet eelnõu kohta ootame hiljemalt 28.05.2025. e-posti 
aadressile [email-masked]

Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/11f15b3d-0b66-48d6-aef8-9df5b438f28d

Pealkiri: Reklaamiseaduse ja isikuandmete kaitse seaduse muutmise seaduse 
eelnõu (EL määruse rakendamine, poliitreklaami läbipaistvus)

Registreerimise kuupäev: 14.05.2025

Registreerimise number: 8-1/4266-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee