Subject: C-290/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 14:56:30 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/230
Kohtuasja number: C-290/25
Vastuse kuup�ev: 09.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eksport kolmandasse riiki; kaubatarne; keeld s�lmida lepinguid 
ettev�tjatega, kes tegutsevad Vene kodaniku ?nimel v�i suunistel"; lepingust 
taganemine; ostuhinna tagasimaksmine; Venemaa vastu suunatud piiravad 
meetmed seoses olukorraga Ukrainas
�iguslikud vormid: m��rus (E�) nr 833/2014

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8171

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium