Subject: C-280/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 15:07:29 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/231
Kohtuasja number: C-280/25
Vastuse kuup�ev: 09.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: aegumist�htaeg; Euroopa Liidu finantshuvid; finantshuve 
kahjustavad pettused; kriminaalvastutus
�iguslikud vormid: EI�K artikkel 7; ELL artikkel 2; ELL artikkel 4; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 49; EL p�hi�iguste harta artikkel 52; EL 
p�hi�iguste harta artikkel 53; ELTL artikkel 2; ELTL artikkel 325; Euroopa 
�henduste finantshuvide kaitse konventsioon

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8172

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium