Subject: Majandus- ja infotehnoloogiaministri 25. augusti 2023. a käskkirja nr 135 „Toetuse andmise tingimused valdkondlike digipöörete toetamiseks“ muutmise eelnõu
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 10:44:25 +0300

Tere

Pealkiri: Majandus- ja infotehnoloogiaministri 25. augusti 2023. a käskkirja 
nr 135 „Toetuse andmise tingimused valdkondlike digipöörete toetamiseks“ 
muutmise eelnõu

Registreerimise kuupäev: 22.05.2025

Registreerimise number: 1-5/3744

Juurdepääsupiirang: Avalik

Registrite ja Infosüsteemide Keskus arvestab muudatustega, kuid poolaasta 
vahearuande esitamine nõuab tööplaanilisi muudatusi. Eelnõu seletuskirjast 
ei selgu, miks on vajalik lisaks iga-aastasele aruandele hakata esitama 
poolaasta vahearuandeid.

Lugupidamisega

  <http://www2.rik.ee/delta/RIK_logo.png>  <http://www.rik.ee> www.rik.ee
Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun 
teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos 
kõikide lisadega.