Subject: C-276/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 16:45:17 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/221
Kohtuasja number: C-276/25
Vastuse kuup�ev: 02.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: disainilahendus; intellektuaalomandi �iguste kaitse; 
intellektuaalomandi�iguste rikkumine; rikkumisest hoidumise n�ue; teabe 
esitamise kohustus; t�endamiskohustus
�iguslikud vormid: direktiiv 2004/48/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8162

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium