Subject: C-273/25
From: <[email-masked]>
To: AKI Rahvusvahelise õiguse valdkond (RV) <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 17:14:47 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/224
Kohtuasja number: C-273/25
Vastuse kuup�ev: 03.06.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: isikuandmete kaitse; kahju h�vitamise n�ue; mittevaralise kahju 
h�vitamine
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 56; m��rus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8165

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium