Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0534 - "Mootorsõidukimaksu seaduse kehtetuks tunnistamise seaduse eelnõu (647 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 16:35:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0534 - Mootorsõidukimaksu seaduse kehtetuks 
tunnistamise seaduse eelnõu (647 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 19.5.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 05.06.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a51fbd4e-4077-44e4-a6b0-039713a0596a
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a51fbd4e-4077-44e4-a6b0-039713a0596a?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main