Subject: C-230/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 16 May 2025 16:47:30 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/220
Kohtuasja number: C-230/25
Vastuse kuup�ev: 30.05.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kohtu s�ltumatus ja erapooletus; tasuta �igusabi; �igus viibida 
kohtulikul arutelul; �igus �iglasele kohtulikule arutamisele
�iguslikud vormid: direktiiv (EL) 2016/1919; direktiiv (EL) 2016/343; ELL 
artikkel 19; EL p�hi�iguste harta artikkel 47

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8161

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium